به سمت خدا
 
سالک آزادگی
خدا را دوست بدارید،حداقلش اینست که یکی را دوست دارید که روزی به او می رسید
درباره وبلاگ


من درد در رگانم،حسرت در استخوانم،چیزی نظیر آتش در جانم پیچید... سرتاسر وجود مرا گویی چیزی به هم فشرد،تا قطره ای به تفتگی خورشید جوشید از دو چشمم... از تلخی تمامی دریاها در اشک ناتوانی خود ساغری زدم
آخرین مطالب
نويسندگان
برچسب:, :: ::  نويسنده : ستار

 

آسمانها در آستانه چنگال من از خود می لرزند

 

زمینیان دست به هم می کوبن تا تسخیر آسمانها

اما من در این میان برای فراتر از آسمان رفتم ام

نه جنگی است مرا با آسمان و نه پای بند زمینیان به تسخیر آسمان

من در تسخیر دیگری ام و پی او زمین و آسمان را پای کوبیدم

جز او اندیشه ای مباد مرا ...

او که یادش آرام بخش ترین نسیم بر دلسردی من است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 38
بازدید هفته : 63
بازدید ماه : 106
بازدید کل : 26215
تعداد مطالب : 80
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1